fredag 30 december 2011

Nyårsbekymmer.

Hej du!
Jag vet ingenting. Kring nyår.
Jag brykar alltid veta långt innan vad jag ska göra, vart jag ska vara och så vidare.
Men i år? Jag har ingen blekaste jävla aning.

Antingen blir jag med Cajjo och hennes vän samt Marcus och dricker vin och bara tar det lugnt.
Eller så är jag med Lollo och Joel hemma hos Karro.
Eller så blir jag med Simon och alla hans killkompisar i Ljusdal.

För- och nackdelar känner jag.
Förra nyårsafton sög stort. Verkligen super duper mega stort.
Bråk, hot och tjaffs. Vill ha ett bra nyår vafan.
Och helst såklart inleda nya året med en kyss från Simon.
Åh, så jävla delad. Vet inte ens vad jag ska ha för kläder ffs...

Oh well, ska sova på saken. grubbla min vän, grubbla igen..
Har iallafall precis färgat håret. Känns inte bra, men betydligt bättre.
Och nu ska jag fortsätta vara social på gamla hederliga MSN.
Sedan skriva mer ingående om mina nyårs bekymmer i min dagbok.
Hoppas ni får ett bra nyår iallafall.
Och ha bara ett nyårslöfte och håll er till det. Enklare så, ehe.

/Over&Out
Från en vilsen Powne.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar