onsdag 7 mars 2012

HAPPY BIRTHDAY!

(Jag fylle den 5 mars, men bättre sent än aldrig.)

Hejsanhoppsan!

Ja, jag är nu 20 år.. 
Nej, har inte varit på systemet än. Går väl dit när jag behöver, inte bara för att jag kan.

Oh well, här kommer lite bilder på mina presenter!(Kom ihåg att ni kan klicka på bilderna)  




 Zombiebok från yasmine, patti smith-bok från simon
och en kokbok från jossan, camilla och jonas :D
 Snygga ljus som luktar awesome från mor och carro!

 PEACE AND LOOOVE biljett från mina föräldrar! :D
Åker dit med simon, awesome! <3
 Myskudde med sötlapp från simon<3
Awesome objektiv-mugg från simon! :D



Harry potter-kit av hanna!

(Fick även lika tårta som harry får i första filmen av hagrid.)



Fick även påfyllning på mobilen och tights.
Och mer kommer, enligt vissa.
Oh well, jag är super nöjd iallafall! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar