onsdag 22 februari 2012

I'd rather be a sparrow than a snail!


Hej hello hola.



Sitter och lyssnar på Simon and Garfunkel - El condor pasa.
Damn, så sjukt bra. Älskar också nya Ica reklamen då de
spelar El condor Pasa på fruktinstrument. Klockrent! ^^
[Inte hört låten? Lyssna här nedan då!]
~~~~~~~~~

Igår ringde jag och beställde tid hos tandläkaren och fick en tid redan idag.
Jag åkte dit och de tittade lite. Nu har jag fått en ny tid. Imorgon.
Yippie tjohej... Nä men, jag har typ fått en mindre infektion i tandköttet.
Blö, så jävla drygt. Och ännu drygare är att jag nu måste betala tandläkarna -.-
Och, inte nog med detta, jag fick tiden mitt på dagen imorgon.
Det innebär att jag kommer missa lektioner..
Har inte gjort det någon gång sedan vi började i augusti!
Men men, jag förstod väl att det inte kunde hålla i all evighet.

På tal om skolan fick jag VG- på Samhälleprovet! Förvånad, och jätte nöjd. :)
Hoppas vi får reda på resultatet från Svenskaprovet imorgon. Hatar att vänta.
Och i helhet går det still bra i skolan, så du vet om du inte vet.

~~~~~~~~~ 

Och ikväll är det dans!
Skaka rumpa och göra nå annat än å plugga. Me gusta.

Längtarrr också till helgen!
Och hoppas på att fota till projektet på fredag. Måste komma igång med det igen.

/Over&Out
- I'd rather be a forest than a street.  <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar